sobota, 2 czerwca 2012

Cześć ^^

Hej. Zapewne znacie mnie z bloga o One Direction...
A jeżeli nie to....
To mój drugi blog. Jeżeli chcecie go poczytać to zapraszam. Wystarczy kliknąć w zakładkę "mój blog o One Direction" i od razu przeniesie Was na tamten blog.
Na tym będę opisywać zupełnie inną historię. Nie będzie żadnych gwiazd czy znanych osób. Totalna fikcja. A może gdzieś na świecie odgrywa się taka historia jak moja? Nikt tego nie wie. Ale ja zapewniam, że to co piszę jest zupełnie wymyślone ^^
Nie będę przeciągać. Zapraszam do zakładki "Bohaterowie" aby zapoznać się z głównymi bohaterami. Tak jak tam napisałam, z czasem będą pojawiać się nowe postacie, które coś wniosą do tego opowiadania. Także zaglądajcie tam co jakiś czas.
A za chwilę zapraszam na prolog :)

1 komentarz:

  1. I już się dołączyłam do obserwatorów :D Wyczuwam dobre opo... tak jak 1D ^^

    OdpowiedzUsuń